I'm Engaged :) @ 1 December 2007

My E-Day

Alhamdulillah I’m finally engaged with Fa. More pics will be uploaded soon after we’ve collected all :p The above pic is from our photographer http://adhadi.fotopages.com @ http://www.adhadimohd.com . Some of our pics from our dear friend, Asyfar, also has been uploaded to http://www.mohdneotech.com/eday/My%20E-Day/.
Sorry for not inviting any friends because it’s just for our relatives only.

13 thoughts on “I'm Engaged :) @ 1 December 2007

Add yours

  1. hohoho.. congratz bro neo aka ankel nordin… ninja20 dah ada bebi.. ankel nordin bile lagi… lokman pun diam2 jerk hohohoho

  2. Din bertunang?? phewwww tahniah Dude.. nak kawen bila nye.. kasi tau awal2 paham2 la aku ni keje pakgad.. x leh onthespot..hikhikik~!

    *jgn tanye soklan cepumas kat aku ok,tanye shah dulu pls**:P

  3. Di,~! potograper ko ni bukan SN nye ke? phewww besh siot..aku kawen nak suh depa la.. RM??kasi tau pls kat TRG beb mesti mahal hahah

  4. hehe tQ yudy…yela nanti aku inpom tarikhnye insyaAllah..xpo paham keje kengkawan neh nak plak yang kene keje sabtu ahad @ ari cuti :p

    photographer ni bole tgk hasil keje dia kat http://adhadi.fotopages.com..nanti aku upload gambar2 tunang yang dia dah snap aritu..br je dapat ari isnin lepas…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑